Ceea ce putea fi "foarte tare" e cam foarte slab...
"Foarte tare" cel care s-a gandit sa ii schimbe pozitionarea. Asta pentru ca cineva a facut un spot nou cu care a lovit "foarte tare" in aceasta marca. Daca vrei sa vezi oribilitatea la care face referire acest articol, ai peste 18 ani si poti rezista unor penibilitati, poti sa te uiti pe http://www.iqads.ro/clipul_publicitar_1200/vodca_imperial___foarte_tare.html
Nu trebuie sa fii prea tare de cap ca sa te prinzi ca aceasta noua campanie face mai mult rau decat bine:
- A distrus pozitionarea initiala omorand ceea ce insemna consistenta
- A pozitionat aceast vodca pe tarie, desi nu e mai tare decat multe alta marci. Unde mai pui ca nu e chiar etic sa promovezi taria bauturilor alcoolice
- Si a facut un spot TV mai mult decat tare... prost
Nu am nimic impotriva repozitionarilor si a schimbarilor, dar schimbarea aceasta, nu chiar asa de tare. O fi clientul? O fi agentia? Ce mai conteaza? E "fooarte tare".
Si inca ceva. E ilegal sa scoti in evidenta taria produselor din alcool. CNA-ul nu s-a prins?
luni, 3 decembrie 2007
Vodka Imperial - Foarte slaba...
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu