Cum e sa lansezi o noua infatisare? Si cum arata totul cand pe net iti tii "noua infatisare" de data trecuta? Ho, ho, ho!
Cel putin asa se vede pe http://www.izvorulminunilor.ro/ Se intampla pe 13 decembrie 2007 (daca intretimp oamenii cu apa s-au prins, poti vedea mai jos un screenshot datat), la cateva luni bune dupa lansarea cu tam tam a noii infatisari.
joi, 13 decembrie 2007
Izvorul Minunilor... cu o poveste virtuala care nu intra in lumea virtuala
Cercetari de piata, pe consumator sau pe degeaba?
Vreti un ceai? Nu va place? Va mai pun un pic de zahar? Poate un pic de lamaie? Poate un pic mai rece? Sau poate intr-o ceasca mai mare? Cum de naiba nu va place? Sunteti un incuiat!!!
Nu cumva ati mai vazut acest scenariu? Daca DA, nu cumva la o cercetare?
E la mare moda sa se testeze produse, ambalaje, campanii publicitare si tot ce mai cred companiile ca iti pot vinde tie, consumatorule.
Asa au auzit oamenii de marketing ca ar fi bine.
Si poate ca ar fi, numai ca aceste testari sunt cum as incerca sa va bag ceaiul de mai sus pe gat.. Cum as fi putut sa descopar ca in realitate v-ati fi dorit niste apa, de oricare, numai sa va stinga setea?
Rareori (sau deloc) cercetam motivele pentru care un consumator are o problema in relatia cu marca pe care incercam sa i-o vindem.
Deseori ii trantim in fata o campanie sau un nou ambalaj, dupa care il punem sa ne confirme daca a inteles-o si ce alte lucruri inteligente ii mai comunica...
Si daca acel consumator inghite propunerea noastra, atunci am bifat inca un subiect de pe agenda.
Daca nu, ne marim frustrarile fata de cei care au facut-o sau fata de consumatorii care nu inteleg nimic...
Si uite asa, se cheama ca am procedat corect, ca intr-un manual de marketing, ca sa te multumim pe tine, consumator iubit.