Oare un buletin de stiri al unei televiziuni nu are si el nevoie de marketing? Raspunsul firesc ar fi unul afirmativ, cata vreme se lupta pentru audienta.
Numai ca pentru a marketa corect un asemenea produs, trebuie sa tii la niste valori cautate de audienta buletinelor de stiri: printre care si echidistanta.
Si uite cum vine vorba si de Observatorul Antenei 1: o mare jena in ceea ce priveste echidistanta unui buletin de stiri. Asta pentru ca echidistanta e un subiect abstract: avem stirea si apoi punctul de vedere al partidului finantat(or). In plus, stirile reprezinta intotdeauna o interpretare pe criterii de cardasii politice...
Partea buna e ca si consumatorul a inceput sa se prinda. Audientele lor sunt in scadere, si, oricate plangeri ar face cei de la Antena 1 referitor la echidistanta celor care masoara audientele, problema cu echidistanta e evident in curtea, pardon, partidul lor...
marți, 30 octombrie 2007
Antena 1 - intre marketingul stirilor si propaganda de partid
Abonați-vă la:
Postări (Atom)