marți, 30 octombrie 2007

Antena 1 - intre marketingul stirilor si propaganda de partid

Oare un buletin de stiri al unei televiziuni nu are si el nevoie de marketing? Raspunsul firesc ar fi unul afirmativ, cata vreme se lupta pentru audienta.

Numai ca pentru a marketa corect un asemenea produs, trebuie sa tii la niste valori cautate de audienta buletinelor de stiri: printre care si echidistanta.

Si uite cum vine vorba si de Observatorul Antenei 1: o mare jena in ceea ce priveste echidistanta unui buletin de stiri. Asta pentru ca echidistanta e un subiect abstract: avem stirea si apoi punctul de vedere al partidului finantat(or). In plus, stirile reprezinta intotdeauna o interpretare pe criterii de cardasii politice...

Partea buna e ca si consumatorul a inceput sa se prinda. Audientele lor sunt in scadere, si, oricate plangeri ar face cei de la Antena 1 referitor la echidistanta celor care masoara audientele, problema cu echidistanta e evident in curtea, pardon, partidul lor...