Impins de curiozitatea unui om de marketing intru pe site-ul Schweppes promovat printr-o campanie TV intensa.
Asa ca ma uit la filmul "Magnifique", de altfel si singurul disponibil la ora respectiva.
Si ce pot sa inteleg din acest film? Doua lucruri:
- drama unui tanar creata de faptul ca dimensiunea conteaza
- ca esti foarte cool daca fumezi... pentru ca mai toate personajele fumeaza, isi aprind tigari etc.
Mai mult, ma si intreb ce legatura are filmul cu Schweppes? Singurul produs pe care as fi tentat sa il cumpar dupa acest film, ar fi un pachet de tigari...
Site-ul are un biet filtru pentru minori, dar asta nu ii impiedica pe acestia si pe nefumatori sa nu fie expusi acestui film care promoveaza fumatul...
Oare asa ceva ii trebuie marcii Schweppes? Daca lucrurile raman asa pe http://www.schhh.ro/, poate ca i-ar mai trebui doar un avertisment similar cu cel folosit de companiile de tutun: "Filmul Schweppes dauneaza grav sanatatii"...
sâmbătă, 8 decembrie 2007
Schweppes promoveaza fumatul
ING - o tara frumoasa, pacat ca si populata
ING... vino sa te convingi care e realitatea. Avusesem destul frustrari cu o gramada de nesimtiti, printre care tin sa ii enumar pe cei de la BRD si HVB Tiriac.
Asa ca, pana nu de mult, eram un "avocat" al acestei marci. Stiu destui de multi pe care i-am convins sa apeleze la ING si acum incep sa regret. Asta pentru ca si la ING se intampla ca in bancul cu tara frumoasa, dar care, din pacate, e si locuita...
Mi-au trimis prin posta oferta sa imi asigur la ei o casa luata cu credit la ei.
Ce frumos, mi-am zis eu. Asa ca-am dus la ei sa imi fac o asigurare.
Primul contact - prima deceptie.
Dupa un interogatoriu complet, in care a trebuit sa completam o gramada de date despre casa, aflu de la nevinovata angajata (poate consultant) ca nu poate sau - cred eu - nu stie, sa schimbe data de incepere a asigurarii...
Asa ca pentru a nu dubla asigurarea cu cea curenta, ma invita sa ma prezint la banca inca o data, peste cateva zile... Si asa am timp, nu?
Al doilea contact - cam straniu..
Revin dupa cateva zile si cred ca pot rasufla usurat.
Am asigurarea.
Ma ofer chiar sa o platesc in avans, dar aceeasi domnisoara imi explica faptul ca ar fi mai rentabil in rate lunare. Oare asa o fi? In fine accept...
Al treilea contact - e bine sa afli cand esti furat, mai bine mai tarziu decat niciodata
Toate bune si frumoase pana cand, intr-o zi, analizandu-mi tranzactiile in cont, descopar ca platesc asigurarea ceva mai des decat prevazut. Adica vreo 4 plati in nici macar 2 luni.
Al patrulea contact - ce putere de anticipare!!!??
Tocmai mai suna o duduie nevinovata de la ING sa imi vanda un credit. O rog sa imi rezolve problema ca sa putem continua discutia. Revine dupa cateva zile informandu-ma ca a rezolvat-o. In ceea ce ma privesc banii, ma informeaza ca va mai dura... Spiridusii sau vrajitorii aceia ai lor inca nu i-au tiparit...
Al 5-lea contact - imi mai baga inca o data mana in buzunar
Adica, a plecat si cea de a 5-a plata.
Al 6-lea contact - vai de capul lor
Le trimit un mail. Nu imi raspund.
Dupa ce ii sun, scuze ieftine, de genul: am transmis mai departe
In cele din urma imi raspund ca mi-au rezolvat problema. In realitate... nu. Probabil ca la tiparitul banilor inca se mai lucreaza...
Pe scurt, te duci la ei cu incredere, dar in realitate iti baga mana in buzunar si apoi te pun sa alergi si sa astepti. Ma intreb si eu ce sa mai astept? Probabil ca sa ii recomand altora aici...
G'market - Şobolani de lux la mall, printre alimente expirate
Dupa cum informeaza site-ul Realitatii TV, mai mult de o tonă de alimente expirate au fost confiscate de poliţişti în supermarketul G'market din mallul bucureştean Plaza. Marfa se afla într-un depozit unde mişunau zeci de şobolani. Mai mult, o parte dintre produsele de patiserie, dulciurile şi condimentele confiscate erau expirate încă din februarie....
Nu-i rau.... E chiar "mereu mai bine pentru tine", dupa cum ne asigura cei de la G'market cu sloganul lor :)
Oare domnii de acolo nu au invatat ca nu e bine sa incerci sa scoti profit din tarate si sa dai ieftin faina? Nu cumva ar fi trebuit sa aiba mai mult respect fata de clientii magazinului decat fata de buzunarul actionarilor, care ar fi renuntat la niste stocuri vechi de produse?
Unde mai pui ca nici nu au gestionat in nici un fel aceasta criza de PR.