sâmbătă, 8 decembrie 2007

ING - o tara frumoasa, pacat ca si populata

ING... vino sa te convingi care e realitatea. Avusesem destul frustrari cu o gramada de nesimtiti, printre care tin sa ii enumar pe cei de la BRD si HVB Tiriac.

Asa ca, pana nu de mult, eram un "avocat" al acestei marci. Stiu destui de multi pe care i-am convins sa apeleze la ING si acum incep sa regret. Asta pentru ca si la ING se intampla ca in bancul cu tara frumoasa, dar care, din pacate, e si locuita...

Mi-au trimis prin posta oferta sa imi asigur la ei o casa luata cu credit la ei.
Ce frumos, mi-am zis eu. Asa ca-am dus la ei sa imi fac o asigurare.

Primul contact - prima deceptie.
Dupa un interogatoriu complet, in care a trebuit sa completam o gramada de date despre casa, aflu de la nevinovata angajata (poate consultant) ca nu poate sau - cred eu - nu stie, sa schimbe data de incepere a asigurarii...
Asa ca pentru a nu dubla asigurarea cu cea curenta, ma invita sa ma prezint la banca inca o data, peste cateva zile... Si asa am timp, nu?

Al doilea contact - cam straniu..
Revin dupa cateva zile si cred ca pot rasufla usurat.
Am asigurarea.
Ma ofer chiar sa o platesc in avans, dar aceeasi domnisoara imi explica faptul ca ar fi mai rentabil in rate lunare. Oare asa o fi? In fine accept...

Al treilea contact - e bine sa afli cand esti furat, mai bine mai tarziu decat niciodata
Toate bune si frumoase pana cand, intr-o zi, analizandu-mi tranzactiile in cont, descopar ca platesc asigurarea ceva mai des decat prevazut. Adica vreo 4 plati in nici macar 2 luni.

Al patrulea contact - ce putere de anticipare!!!??
Tocmai mai suna o duduie nevinovata de la ING sa imi vanda un credit. O rog sa imi rezolve problema ca sa putem continua discutia. Revine dupa cateva zile informandu-ma ca a rezolvat-o. In ceea ce ma privesc banii, ma informeaza ca va mai dura... Spiridusii sau vrajitorii aceia ai lor inca nu i-au tiparit...

Al 5-lea contact - imi mai baga inca o data mana in buzunar
Adica, a plecat si cea de a 5-a plata.

Al 6-lea contact - vai de capul lor
Le trimit un mail. Nu imi raspund.
Dupa ce ii sun, scuze ieftine, de genul: am transmis mai departe
In cele din urma imi raspund ca mi-au rezolvat problema. In realitate... nu. Probabil ca la tiparitul banilor inca se mai lucreaza...

Pe scurt, te duci la ei cu incredere, dar in realitate iti baga mana in buzunar si apoi te pun sa alergi si sa astepti. Ma intreb si eu ce sa mai astept? Probabil ca sa ii recomand altora aici...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Din partea autorului: In cele din urma au platit banii. Nici nu stiu cum sa procedez. Oare sa le multumesc?