luni, 3 decembrie 2007

Fuziunea PD si PLD - o politica stranie de portofoliu...

Oare cum voteaza poporul? Nu cumva votantii au si ei asteptari diverse? Nu cumva oamenii voteaza la fel si cand isi cumpara apa minerala, sau o ciocolata... dupa o paleta larga de nevoi si preferinte?
Oare nu cumva poti castiga mai multe voturi daca oferi alternative, adica un portofoliu?

In alte cuvinte, cand ai in portofoliu marcile A si B, ori cumpara marca A ori cumpara marca B, tot la tine suna casieria.
Asta pentru ca unuia poate ii place A mai mult decat B, sau poate ca chiar ii place A si uraste B.

Si atunci de ce toate fuziunile astea de partide?
De ce oare electorii PD ar fi incantati si de PLD sau invers? Nu era oare mai bine sa li se ofere electorilor in continuare cele doua alternative?

Nu ar fi de mirare daca vom vedea intr-o zi ca cele doua partide fuzionate sa scoata la vot mai putin decat scotea doar unul singur si ca, ce poate fi si mai grav daca se continua in ritmul acesta, sa ajungem la a alege intre "ai lor" si "ai nostri" ca la americani...

Vodka Imperial - Foarte slaba...

Ceea ce putea fi "foarte tare" e cam foarte slab...

"Foarte tare" cel care s-a gandit sa ii schimbe pozitionarea. Asta pentru ca cineva a facut un spot nou cu care a lovit "foarte tare" in aceasta marca. Daca vrei sa vezi oribilitatea la care face referire acest articol, ai peste 18 ani si poti rezista unor penibilitati, poti sa te uiti pe http://www.iqads.ro/clipul_publicitar_1200/vodca_imperial___foarte_tare.html

Nu trebuie sa fii prea tare de cap ca sa te prinzi ca aceasta noua campanie face mai mult rau decat bine:
- A distrus pozitionarea initiala omorand ceea ce insemna consistenta
- A pozitionat aceast vodca pe tarie, desi nu e mai tare decat multe alta marci. Unde mai pui ca nu e chiar etic sa promovezi taria bauturilor alcoolice
- Si a facut un spot TV mai mult decat tare... prost

Nu am nimic impotriva repozitionarilor si a schimbarilor, dar schimbarea aceasta, nu chiar asa de tare. O fi clientul? O fi agentia? Ce mai conteaza? E "fooarte tare".

Si inca ceva. E ilegal sa scoti in evidenta taria produselor din alcool. CNA-ul nu s-a prins?