duminică, 2 decembrie 2007

CLAL Asigurari - impertinenti si nesimtiti

Seara pe la 21:30 suna telefonul fix.
Nu ma suna de obicei nimeni pe acel numar? Oare cine o fi?
Ce sa vezi? Un robot. Un robot care vorbea cu (pardon "la") mine.

Curios sa vad cine ma deranjeaza la ora respectiva si la modul cel mai stupid, raman la telefon. Apoi ma conformez si apas o tasta ca sa aflu mai multe detalii.

Surpriza continua, pentru ca stau pe hold o vreme... ca si cand as fi sunat eu.

Dupa o vreme, hopa si un agent impertinent, pe numele Mircea Bitica, care (cacofonia e intentionata) se ofera sa imi faca o asigurare de casa, masina s.a.m.d. de la "renumita" firma CLAL cu numarul de telefon 2.000.000.

Il intreb din partea cui suna, de cata vreme exista firma respectiva si daca sunt cumva la curent cu legile (pe care tocmai le incalcau) in vigoare... iar nesimtitul cu pricina imi explica ca are acceptul meu. Cum? De ce? Pentru ca am apasat o tasta pentru a continua convorbirea... si (ca sa nu ma mai surprinda cu nimic altceva) imi tranteste telefonul in nas.

Asa ca dragilor, va invit sa va faceti asigurari la CLAL... Nu de alta, dar sunt talentati la trantit telefonul in nas cand trebuie sa dea explicatii.

Niciun comentariu: