Cum e oare sa fii un Key Account? Nu stii ce e aceea?
Poate ca nu iti voi da acum tocmai definitia din vreun manual de vanzari, dar un Key Account e un client care, pentru ca iti aduce un volum mai mare de vanzari decat un client de rand, si, care, la randul necesita o atentie speciala.
Cei de la Orange au inteles ca e bine sa acorzi o atentie speciala key accounts-ilor sau, adica clientilor corporate, motiv pentru care ai o linie speciala de unde poti obtine informatii, schimba setari samd.
Vestea proasta este ca aceasta linie nu functioneaza si in weekend si nici noaptea...
In alte cuvinte, daca esti un client mare si ai de gand sa pleci in weekend din tara, nu poti sa iti activezi serviciul de roaming in weekend.
Si daca iti trebuie tare si te gandesti sa incerci apeland linia pentru "clienti oarecare" iti pierzi vremea... Esti doar un client corporate, adica "important", care nu poate fi tratat de oricine si din pacate nu in weekend...
Si ca sa te simti mai bine, un "muritor de rand" (necorporate) isi poate un asemenea tip de problema in weekend. Interesant nu?
Si uite cum ceea ce credeai ca e un privilegiu, e in realitate o mare pacoste: client corporate Orange.
PS Si inca o rugaminte. Poate careva sa explice celor ca se ocupa de roaming la Orange ce e aceea "Madeira"?
miercuri, 23 ianuarie 2008
Serviciul Orange pentru clientii corporate
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu