miercuri, 24 octombrie 2007

Santal: Infrupta-te cu premii... cu mucegai si mirosuri urate

Nu mica mi-a fost surpriza sa cumpar un suc Santal si sa descopar doar acasa ca am pus mana pe un produs dintr-o promotie care imi oferea marea sansa sa ma "infrupt cu premii".

Si cum o surpriza nu vine niciodata singura, iata ce descopar:

Promotia ofera premii instant celor ce trimit coduri prin SMS.
Mai mult, in data de 16 ianuarie 2006, adica peste vreo 3 luni, va fi o tragere la sorti pentru niste premii mai consistente, printre care si o masina.

Pana aici nimic nou: Inca o promotie, ca multe altele, fara vreun concept, care ofera consumatorului o spaga in schimbul cumpararii unei cutii de Santal...

Si pentru ca am promis mai sus ca voi deconspira o supriza: cei de la Santal ne invita sa pastram "ambalajul produsului cu eticheta promotionala nedezlipita, pentru validarea" (NA premiului).

In alte cuvinte, poti sa bei acum sucul, dar sa tii cutia goala pana in ianuarie, adica vreo 3 luni, fara sa o poti arunca la gunoi!!!

Ce nu ne-au sugerat cei de la Santal este cum sa pastram cutia?
Mai exact, cum sa evitam faptul firesc ca aceasta se va umple de mucegai si mirosuri neplacute?
Sau poate ca ar trebui sa o tii plina?
Si ce te-ai face daca ai fi luat mai multe?
Cineva spunea, in gluma, ca poate ar trebui sa spalam cutiile si sa le impachetam frumos...

Sau poate ca ar trebui sa intelegem ca o asemenea promotie nu e pentru noi, si nici pentru mine, nici pentru tine... si poate ca nimeni nu isi va putea revendica vreun premiu?

Nu cumva merita raportati ca si tzepari? http://tzepari.blogspot.com/

PS Codul din imagine era valid la data postarii... desi nu vad cum ti-ar folosi, pentru ca nu am pastrat cutia pentru validare...

Un comentariu:

Unknown spunea...

In primul rand felicitari pentru blog si sunt convins ca o sa apara multe gafe de acest gen in timp semnalate de cititorii blog-ului.

Ce as sugera eu este ca cei cu branza Rockfort sa copie aceasta campanie (inca mai au timp sa o inceapa).

Oricum nu e noutate asta cu pastrarea ambalajului sau etichetelor. Maica-mea este mare amatoare de tombole si am vazut pe la ea o adevarata colectie de packiging. Insa, nici o campanie de acest gen nu viza un produs alterabil.

Numai bine!